نماد سایت فروشگاه اینترنتی عطر گیلان

اوتمیل با کره بادام زمینی

مواد اولیه اوتمیل با کره بادام زمینی

اوتمیل به صبحانه و میان وعده ای مقوی، سیر کننده و در عین حال سالم و کم کالری تبدیل شده. اوتمیل با جو دوسر تهیه میشه و میشه مواد غذایی دیگه ای بهش اضافه کرد. برای تهیه اوتمیل دو روش وجود داره، شما می تونید جو دوسر رو با آب یا شیر بپزید یا جو دوسر رو در آب و شیر بذارید تا خیس بخوره. اوتمیل با کره بادام زمینی یکی از صبحانه های رژیمی و پر انرژی به حساب میاد و چون داخلش کره بادام زمینی داره به سیر نگه داشتن شما در طولانی مدت کمک می کنه، همچنین پروتئین موجود در کره به ورزشکاران برای عضله سازی کمک می کنه.

مواد لازم برای تهیه اوتمیل کره بادام زمینی

موز: 1 عدد

جو دوسر: 3 قاشق غذا خوری

دانه چیا: 4 قاشق مربا خوری

کره بادام زمینی رژیمی: 2 قاشق مربا خوری

عسل طبیعی: 1 قاشق مربا خوری

شیر: 1 لیوان

بادام زمینی و دارچین برای تزئیین

طرز تهیه اوتمیل کره بادام زمینی

یک عدد موز رو با پشت چنگال له کنید. بهش کره بادام زمینی رژیمی و عسل طبیعی اضافه کنید. به دلیل اینکه این اوتمیل کم کالری و رژیمی بمونه تاکید می کنم که از کره بادام زمینی ای استفاده کنید که داخلش شکر، نمک و روغن نداشته باشه.

بعد از اینکه کره و عسل رو با موز هم زدید بهش دانه چیا و جو دوسر رو اضافه کنید. بعد شیر رو به مواد اضافه کنید و هم بزنید. این ترکیب احتیاج داره 2 ساعت داخل یخچال بمونه تا کامل خیس بخوره. اگه مایل بودید می تونید روی گاز مواد رو حرارت بدید تا بپزن و زمانی که به غلظت دلخواه شما رسید، مواد رو از روی حرارت بردارید.

بعد از آماده شدن اوتمیل چند عدد بادام زمینی پوست بکنید و روی مواد به همراه کمی دارچین بریزید تا بافت کرانچی و عطر خوبی به خودش بگیره.

تمام مواد اولیه داخل این اوتمیل به جز کره بادام زمینی قابل تغییر هست. شما به سلیقه خودتون می تونید به جای موز سیب یا هر میوه دیگه ای بریزید. به جای عسل شیره انگور، به جای بادام زمینی خرما بریزید.

کره بادام زمینی رژیمی و عسل طبیعی رو می تونید از قسمت فروشگاه سایت عطر گیلان تهیه کنید.

 

 

خروج از نسخه موبایل