نماد سایت فروشگاه اینترنتی عطر گیلان

بهترین رستوران های رشت

میدان شهرداری رشت که یکی از مراکز رستوران ها در رشت است مخصوصا کباب شمال

source: https://www.destinationiran.com/tag/rasht

یکی از قسمت های هیجان انگیز مسافرت، خوردن غذاهای خوشمزه، معروف و مخصوص شهریه که داریم به اونجا سفر می کنیم. به عنوان یک رشتی، افراد زیادی از من می پرسن بهترین جایی که میشه تو رشت برای غذا خوردن رفت کجاست و کجا میشه بهترین غذاهای محلی و کباب رشتی رو خورد. طی این سال ها رستوران هایی در رشت معروف شدن و مسافرها فقط اون ها رو می شناسن مثل: رستوران محرم، رستوران رازقی، رستوران حسن رشتی، رستوران چلو شیش، رستوران جهانگیر، رستوران اردشیر، رستوران حاج حسین، رستوران شورکولی و … که از معروف ترین رستوران های رشت هستن. اما من می خوام پیشنهادهای جدیدتر و جذاب تری بهتون بدم. این پیشنهاد به این معنی نیست که رستوران هایی که گفتم کیفیت پایینی دارن. اتفاقا کیفیتشون خیلی هم خوبه. اما اگه حرفمو قبول داشته باشین می خوام بگم فقط یک رشتی می تونه ناب ترین و بهترین رستوران های شهرش رو بشناسه و به شما معرفی کنه.

آپدیت 1 فروردین 1402

رستوران شاه کولی

آدرس

رشت، پیربازار، بازار نوخاله اکبری، سرپل سمت راست کوچه مهربان، جنب رودخانه

تلفن

09111491361

فضای این رستوران به دو قسمت تقسیم میشه: سالن و فضای باز کنار رودخانه. در هر دو قسمت محیط ساده، خودمونی و خانوادگی هست. اگه تخصصی می خواین غذای دریایی و ماهی بخورین، حتما اینجا رو امتحان کنین. البته غذاهای محلی و کباب هاش هم عالیه.

رستوران سیه چومه

آدرس

رشت، فلکه رازی، کیلومتر 5 جاده جیرده

تلفن

09373771297

فضای این رستوران به دو قسمت سالن و فضای باز تقسیم شده. سالن ساده و شیکه، فضای باز خودمونی و زیبا. اگه به کباب های محلی و چرب و چیلی گیلان علاقه دارین و دوست دارین کباب بخورین، اینجا انتخاب خیلی خوبیه.

 

رستوران خان بابا

آدرس

رشت، خیابان امین ضرب، بعد از پیچ سهرابی

تلفن

01333853160

فضای این رستوران دنج و ساده هست. غذا های محلی ش عالین. اگه بخواین طعم عالی غذا های گیلان رو بچشین، این رستوران یکی از گزینه های اصلی برای این کار هست.

رستوران شکم الملوک

آدرس

رشت، بلوار منظریه، هتل کادوس

تلفن

01333365076

فضای شیک، طراحی زیبا و به روز و تا حدی لاکچری. اگه از اون دسته آدم هایی هستین که در کنار غذای خوب، محیط شیک رستوران هم براتون اهمیت زیادی داره، حتما یک سر به این رستوران بزنین. از مزیت های شکم الملوک اینه که کیفیت همه غذاها خوبه. در کنارش تنوع بالایی از غذای ایرانی، گیلانی و فرنگی رو به شما ارائه میده.

رستوران سرچشمه

آدرس

رشت، گلسار، بلوار گیلان، خ 179، برج تندیس، طبقه همکف

تلفن

01333774243

این رستوران شعبه سرچشمه رودبار هست، که به مرغ مخصوص و شامی رودباری ش معروفه (که با روغن زیتون رودبار درست میشه.) اگه دوست دارین این دو تا غذا رو امتحان کنین، حتما یه سری به اینجا بزنین. علاوه بر مرغ و شامی، غذاهای محلی ش هم خوبه، کباب هاش خوب و خوش طعم هستن، اما چرب و چیلی نیستن.

رستوران کولمه

آدرس

رشت، پل آقا سید شریف، کیلومتر 1 جاده فومن

تلفن

09111396001

رستورانی که هم فضای داخلش، هم فضای آزاد بیرونش دنج و قشنگ باشه نعمتیه که کولمه داره. غذا هاش کیفیت خوبی دارن، اما همه غذاهای محلی رو نداره. فقط پر طرفدارهاش رو داره. قبل از انتخاب رستوران، به این نکته توجه کنین.

رستوران کوهنورد

آدرس

کیلومتر 5 جاده لاکان، 500 متر بعد از مبل مونسی

تلفن

09111325398

2 تا اتاق و یک حیاط نقلی با چند تا میز ساده فضای این رستوران رو تشکیل میده. اما غذای عالی و صمیمیت صاحب رستوران باعث میشه احساس خیلی خوبی داخل کوهنورد داشته باشین. اگه اولویت شما طعم غذا و حس خوبه باید بگم غذا های محلی که اینجا می تونین تجربه کنین دقیقا مزه دست پخت مادربزرگ های گیلانی رو میده.

رستوران بابک

آدرس

رشت، خیابان معلم، میدان سرگل، اول بلوار شمسی پور

تلفن

01332503725

 

 

اگه میخواید داخل رشت غذا بخورید و کباب خور هستید، رستوران بابک گزینه مناسبیه. این رستوران یک غذا داره به اسم پلو مخلوط که برنج مخلوط شده با گوجه و چربی، گردو و سماغ هست؛ این غذا ترکیب شده کباب به سبک رشتی به حساب میاد. اکه میخواید بدونید کباب رشتی با مخلفات زیادش چه طعمی داره این غذا میتونه انتخاب مناسبی باشه.

اگر شما هم تجربه رفتن به این رستوران ها رو دارین یا جایی رو میشناسین که ما معرفی نکردیم، خوشحال میشیم نظرتون رو همین پایین برامون بنویسین تا دیگران هم از تجربه تون استفاده کنن.

خروج از نسخه موبایل