نماد سایت فروشگاه اینترنتی عطر گیلان

10 نوع ماسک چای سبز برای انواع پوست

ماسک چای سبز

ماسک چای سبز خواص مفید و متعددی برای پوست داره. به دلیل وجود پلی فنول ها (آنتی اکسیدان ها) مفید در چای سبز، این چای خواصی مثل تسکین دهنده گی، ضد پیری ، درمان جوش و … برای پوست داره. تهیه ماسک چای سبز در خانه باعث میشه شما پول بسیار کمتری نسبت به مواد بهداشتی ساخته شده با عصاره چای سبز خرج کنید. در این متن رسپی 10 ماسک مختلف چای سبز با خواص مختلف برای انواع پوست وجود داره، که شما بتونید با توجه به نوع پوستتون و احتیاجی که دارید، ماسک صورت با چای سبز در خانه تهیه کنید.

1. ماسک چای سبز و زردچوبه

زردچوبه خواص درمانی برای پوست داره که ممکنه به جلوگیری از ایجاد جوش روی پوست کمک کنه. آرد نخودچی یک ماده مرسوم و پایه برای بسیاری از ماسک های صورت به حساب میاد. به دلیل بافتی که داره به حذف کثیفی و سبوم اضافی روی صورت کمک می کنه، همچنین تاثیر لایه برداری روی پوست داره.

مواد مورد نیاز ماسک زردچوبه و چای سبز

1 قاشق چایخوری آرد نخودچی
¼ قاشق چایخوری زردچوبه
2 قاشق چایخوری چای سبز تازه دم شده
برای خرید چای سبز با کیفیت به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کنید.
مواد رو با هم ترکیب کنید تا مخلوط یکدستی به دست بیاد. اجازه بدید 15 تا 20 دقیقه روی صورت بمونه و بعد با آب خنک صورت رو بشورید. 1 تا 2 بار در هفته می تونید از این ماسک استفاده کنید.

2. ماسک پوست پرتقال و چای سبز

پوست پرتقال ممکنه اثر ضد پیری، کلاژن سازی و افزایش الاستین داشته باشه. با مطالعه روی پوست پرتقال محققان متوجه شدن که آنتی اکسیدان و فعالیت ضد آنزیمی پوست پرتقال میتونه به عنوان یک عامل ضد چروک قوی به حساب بیاد. عسل طبیعی هم میتونه پوست شما رو مرطوب نگه داره.

مواد لازم برای ماسک پرتقال و چای سبز

1 قاشق غذاخوری چای سبز
1 قاشق غذاخوری پودر پوست پرتقال
½ قاشق چایخوری عسل طبیعی
برای خرید عسل طبیعی به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کنید.
مواد رو مخلوط کنید و به صورت خود با حرکات دایره ای بمالید. اجازه بدید حدود 15 دقیقه روی صورت بمونه. بعد با آب گرم صورت رو بشورید. 1 یا 2 بار در هفته از این ماسک استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل